Държавната агенция по туризъм преговаря с организации на превозвачи, за да облепят тежките камиони, които пътуват навън, с логото на България. По този начин те ще правят реклама в чужбина българския туризъм, защото при нищожните 6 млн. лв., които бюджетът дава за тази цел, парите няма да стигнат за тв клипове, съобщи през уикенда шефката на агенцията Анелия Крушкова.
Преди няколко дни на конгрес на инвеститорите в туризма бе съобщено, че за подобаваща рекламна кампания, която да доведе повече и по-платежоспособни чужди туристи у нас, трябват към 50 млн. лв. годишно. Тъй като никой не ги дава, ДАТ има и друга идея - да се обединим със съседни държави в общ рекламен клип. По думите на Крушкова преговорите с Турция и Гърция в това отношение се провалили, но все още има надежда да се направи общ клип с Румъния, с който да се рекламираме по азиатските телевизии.
"Една от слабостите на туризма ни е, че не предлагаме луксозен и суперлуксозен продукт, който е най-търсен през миналата година", посочи още Крушкова. Според нея обаче бихме могли да привлечем част от 100-те милиона пенсионери на Европа, почти половината от които никога не са пътували. Те биха могли да прекарат част от времето през студените месеци у нас заради по-мекия климат в България.
в-к Сега